Igår var vi på hundens lycka & tränade lite,eftersom det var ösregn tog vi tillfället och drog dit. Körde även lite miljöträning på loppmarklnad i majorna, tycker det går bättre & bättre med min Maja. Träffade Ingelas kompis Linn & hennes hund,(hur fin som helst!)Körde lite störning med mig & Hanna, eftersom hennes hund skäller på andra vovvar.
Jobbade på Henriksberg igår, satt i entrén nere i Ballroom. Det var roligt, trevlig vakt & garderobskille. Jobbigt bara att ha huvudvärk när det var fyra hårdrock live band som spelade under kvällen & så klart glömde jag min mobil hemma. Men som tur var sprang jag in i lite fox efter jag slutade.
Nu är jag så jävla sjuk, har fått en stor kopp te av Elin. Den innehåller vitlök, ingefära & honung. Värsta dunderkuren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar