Sitter och lyssnar på Lil waynes nya album, har hittat mig en favorit låt än så länge numer 6 :) Idag gick mitt objektiv sönder, fuck this shit! mitt andra som nu gått sönder! Jag dör lite inombords och det e ju verkligen mitt egna fel oxå. Idag var mina flickor med på dagiset och det gick ju jätte bra och den 29 ska jag på jobb intervjua på skansen, känns lite ångest framkallande, så kommer man vara nervös o massa sånt. Gillar inte att vara nervös, ska sluta vara det.

Idag var jag på Colorez i och fick välja ut något fint. Valde en t-shirt som sitter som en ost på mig. Vettefan om jag orkar ta mig tillbaks o kolla om man får bytta. Skulle bokat biljetter idag men alla e ju slutsåld jag känner mig stressad. Ska åka ner till trollhättan med pappi och susanna och sen ta mig vidare. Kommer ju aldrig hinna till mig kurs känns det som,måste ring o parat med Ingela. Sen vet jag ju inte ens om jag har någon hundvakt på söndag då vi ska på Anders Hallgren, strul stress.
bläääucshhtröttttttttt!
pz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar