Nu är jag hemma i pappas röda soffa. Min mobil har varit död typ hela helgen, så därför jag inte svarat.

Igår när jag och Jana åkte hem från stan fick vi flera varningar av tunnelbanne föraren. Eftersom galna idioter till fotbolls töntar skulle hoppa på vid slussen varande han alla att byta tåg och ta nästa. Men inte jag och Jana. Typ as många små kidz kom in rusande och skrek slog och bara stank alkohol, hade sällskap med några poliser. Asså seriöst vad är det för fel i huvudet på dom? Små jävla skit ungar där testosteronet bara spruta ur öronen på dom. Små och osäkra, kollar på killen bredvid hur högt skriker han, så han själv vet hur mycket jag kan skrika. Där var vi instängda från slussen till skärmarbrink. Hatar fotbolls nördar, jag är en hater I know!

Hår ångest, blev att raka mig igen (så jävla intressant va!) Efter att håret på enda sidan blev borttaget åkte jag och sis in till city. Blev ett antal öl på Medusa i gamlastan, sprang in i Adde från bergsättraskolan, sjukt att jag inte kände igen han alls, var trots allt sju år sen. Kul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar