Nu är pappa Jana och Susanna här nere. Vi har packat om mina låder, vad som var 13 låder är nu 8, en bra förbättring. Har vart lite deppad idag, ska jag verkligen nu flytta ifrån det här. Alla mina underbara vänner, har sett på allt idag som saker jag kommer minas. Klart alla kommer finnas kvar och vi kommer ses igen, men bara med längre uppehåll och inte kunna komma över till varandra på några minuter. Hoppas bara inte det kommer bli ett jobbigt glapp mellan oss nu när jag flyttar. Ett sådant där så det kommer kännas konstigt att se varandra igen för det har hänt så mycket. Jag kan ju säga till 1000 att jag kommer tyvärr vara som en lite barnunge och fälla några tårar när jag lämnar den här staden (några av er vet anledningen till varför jag flyttar) men gör det jag måste göra för mig själv. Klart jag kommer hitta nya vänner och allt sådant nu när jag flyttar, men kommer ta tid. Tar tid att lära känna människor, som Adde sa till mig i fredags - Man har verkligen fått tränga sig igenom dig och verkligen försökt gilla det som e bra med dej, var så jävla kaxig och dryg i början, sen nu när du verkligen har släppt upp så flyttar du bara. Ska börja på en ny kula, lämna mitt dåliga jag och börja tycka lite mer om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar