Jag vill inte umgås med mig själv idag!

Oh vad jag blir trött på mig själv. Något stämmer inte så bra, jag kan varken äta eller dricka utan att lyckas spilla på mig själv. Kan varken namn på viktiga personer eller filmklassiker. Glömmer allt som är viktigt, typ som NYCKLAR!

Idag var det andra gången jag låste mig ute! Vi har en as dum dörr som låser sig själv när man stänger den. Kom på i sista sekund precis när jag stängt dörren att jag har nycklarna kvar på andra sidan. Visste inte riktigt vad jag skulle göra, stod och kollade in i brevinkastet på mina två hundar som stod och stirrade på mig tillbaka. (Önskade att jag lärt Maja att öppna dörren)T-shirt, mjukisbyxor med håll i rumpan och pappas förstora skor fick jag knacka på grannen. Han var snäll, lika gammal som mig och också uppväxt i åkersberga. Fick ringa runt,tur att jag kan Elins, Janas och pappas numer i huvudet. Vem kan numer i huvudet nu för tiden? Slutade med att pappa fick cykla hem från jobbet och låsa upp. Trött på mig själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar