Jag har köpt mig löshår, oh så dåligt det blev. Hoppas för mina egna skull att jag kan få de någorlunda snyggt då man spenderat en förmögenhet påre. Idag var jag och Janispanis inne i stan för att göra allt för jul och nyår. Hittade bra julklapp till pappa och Susanna och kom på en liten fyndig text som står på paketet..Roligaste var när killen i kassan frågade vad vi skulle skriva på, då han skrev kortet på dator. Varken jag eller Jana ville säga, redan här började vi bli fnitriga för båda stod tysta. Sen gav Jana förslaget att vi kanske kunde få skriva ner på en lapp vad det skulle stå, Jana fick skriva haha. Sen när han skulle skriva in texten pekade han på ordet PappaPitt och SussiPussy och bad Jana läsa högt vad det stod. En rödfeja fick jag skåda och skratta åt, mohaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar