Min morgon började så där, att ställa klockan på 05:20 en söndag kväll kändes inte så pepp. Veta att jag skulle behöva göra foder beställningar och sedan en massa inventeringar på jobbet. Efter worki purki var det bilskolan som gällde..bilskola=gråt. Jag har lite ångest inför att gå dit, det är ju så svårt och jag fattar nada, jag får lite panik. Efter det tillbaks till jobbet för att hinna äta för att sedan dra ut till Ryttarstadion på föreläsning. Kände bara hur tung min måndag skulle bli. Tänkte avboka och till o med inte gå på föreläsningen för den var så långt bort och så sent tidsmässigt. Men nu sitter jag här från 05:20 till 22:44, jag har klarat min dag! Nöjd är jag som fan, jag gick till bilskolan och körde verkligen med han jag inte gillar! Föreläsningen var det ju inte på tal om, tänk om jag missat den. Kanon bra, så himla bra! Glad att jag kommer hem på tok för sent med en massa mer i bagaget. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar