Hej alla glada! Jag är glad, vakna klockan nio och gick ut i skogen med mina bustroll. Igår var jag hemma oss Pappa och Susanna i Aspudden, satt och kollade en massa bilder från i somras som jag och Susanna tagit. Har vart och kollat Janas nya lägenhet vid gullmarsplan, jätte mysig jag vill ju ha den. Nu har jag skickat ut en himla massa cv:n hoppas bara att någon nappar. Igår var jag på hunddagiset nos mot nos och lämnade mitt cv, dom lätt sjukt peppade så hoppas verkligen att man kan få börja jobba lite :) Nu när man varit inne på ungefär tusen hund hemsidor ser man hur fula alla är! dom är svåra att hitta på och sega att starta upp. Ett big no no är verkligen animationer som visa har. Ser ungefär ut som dom man hade på skärmsläckare på sin 3310. Självklart kan jag göra snyggare ;) Men jag hitta den bästa va, Ullas hundskola! Lyssna bara på namnet, det här kan vara nått bra. Jag citerar Ulla:
Vår filosofi är att ärlighet varar längst. Alltså är vi ärliga mot vår hund och talar om i klartext vad vi menar så behöver han inte fundera på vad han ska hitta på. En lydig hund är en lycklig hund. Vi tror inte heller på att avleda dåligt beteende med godis. För i min värld är det samma som att belöna ett dåligt beteende.

Ironi ironi från min sida. Snart där det av till kolonilotten, pz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar