Nu sitter jag och tänker på en massa, så jag ska försöka att skriva av mig. Jag är väldig dålig på det, glömmer alltid bort vad jag ska skriva eller har ingen aning om hur jag ska formulera mig. Sista kvällen oss pappa. Imorgon åker vi tåget hem till Göteborg, känns lite ångestdrabbande. Då ska man komma hem och ta en massa beslut, ska jag flytta upp? Hur ska vi få upp alla grejer? När ska detta ske? Känns så jävla tråkigt att lämna alla vänner! Älskar verkligen hela gänget och kommer sakna er som fan! Tänk om jag inte alls kommer få några vänner här uppe. Men tror inners inne att jag kommer må så mycket bättre att få komma bo mycket närmre min familj. Känner mig som en vilsen tonåring nu igen eller så kom man aldrig ur det stadiet. Ska till Hisingsmottagningen när jag kommer hem så ska bli skönt att lufta mina tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar